Sain ommeltua valmiiksi nämä suojelusenkelit, joita olen värkännytkin aika pitkään. Aikaa ei ole oikein kunnolla riittänyt käsitöille pitkään aikaan. Kunhan liikuntaharrastukset, joita on melkein joka ilta, jäävät kesätauolle, niin ehdin enemmän tekemään käsitöitäkin.

Näitä enkeleitä olen nähnyt Tutan blogissa, josta olen idean napannut. Käykääpä kurkkaamassa mitä ihanuuksia taitava Tuta on tehnyt.

Olen ommellut näitä enkeleitä aiemminkin, joten kaavoja ei tarvinnut tällä kertaa alkaa rustaamaan. Olin onneksi laittanut hyvin talteen että jopa löytyivätkin tarvittaessa, eikä tarvinnut koko ompeluhuonetta pistää nurin .

 Nyt on sitten tuliaisia pitkäksi aikaa sekä lapsille että aikuisille. Itse tykkään tuosta vihreästä tyttöenkelistä eniten.

Oikein hyvää alkavaa viikkoa ja iloista Vappua!