Ompelin vähän täydennystä kangaskirjaimiin. Osa kirjaimista oli loppu, joten täydennys tuli tarpeeseen. A-kirjainta ei ollut enää ollenkaan, samoin c, d, ja g puuttuivat. Nyt on sitten varmaan riittävästi kirjaimia, joilla lapset voivat harjoitella eri sanoja ja vaikkapa oman nimen kirjoittamista.

Olen saanut useammasta paikasta verhoilukankaiden näytepaloja, joille olen pohtinut eri käyttömahdollisuuksia. Näitä kirjaimia olen ommellut ennenkin, joten nyt ompelin vain täydennystä. Ideoita olisi kangaspalojen  käytöön muitakin, mutta aikaa niiden toteuttamiseen ei vielä ole löytynyt. Pohjissa on kangas kaksinkerroin ja olen huolitellut sen ainoastaan saumurilla. Kirjaimet olen leikannut askarteluhuovasta ja ommellut sen suoralla ompeleella kiinni kangaspohjaan. 

27092013%20123-normal.jpg

Näitä vauvoille sopivia "napruuleluja" olen ommellut aiemminkin ja nyt ompelin muutamia lisää. Kaikki ovat hieman erilaisia. Kasvot ja silmät olen piirtänyt myrkyttömällä kangastussilla ja kiinnittänyt aplikoimalla.  Sisällä on kaksinkertainen vanulevy sekä palanen rapisevaa sellofaania. Koristenauhalenkit olen kiinnittänyt usealla ompeleella että pysyvät varmasti kiinni vauvan niitä nypertäessä.

27092013%20124-normal.jpg 

Seuraava projekti onkin sitten joulukorttien askarteleminen tai tilkkupeiton ompelu. Aloitan illalla sen mikä tuntuu enemmän houkuttelevalta ;)

Oikein aurinkoista syksyä :)